Nadbiskup Vigano: Obiteljima se oduprimo diktatorskim metodama pokoravanja svijeta

foto: flickr

U razgovoru s bivšim Trumpovim savjetnikom Steveom Bannonom u njegovoj emisiji Bannonova ratna soba, nadbiskup Maria Vigano se pozabavio širokim spektrom tema, od korupcije u Katoličkoj crkvi do Velikog resetiranja i ruskog rata s Ukrajinom.

Opisao je sve to kao “manihejsku podjelu između dobra i zla”, koja se očituje u tako suprotstavljenim stajalištima kao što su “ljevica protiv desnice, liberalizam protiv fašizma, globalizam protiv suverenizma, cijepništvo protiv no-vaxa.”

Nadbiskup Viganò rekao je da su u očima društva “’dobri momci’ očito oni na ljevici: liberalni, ali globalistički, uključivi, ekumenski, otporni i održivi,” dok se “domoljubi, kršćani, desničari, suverenisti, i heteroseksualci” smatraju “zločestima”.

Aludirajući na široko rasprostranjenu društvenu promjenu na Zapadu, nadbiskup Viganò opisao je ovaj proces kao “spoj najgoreg liberalizma s najgorim kolektivnim socijalizmom”.

Danas vidim, kako se globalistički liberalizam poslužio komunističkim i diktatorskim metodama kako bi se nametnuo svojim Velikim resetiranjem i kako komunistički režimi koriste liberalne metode za potpunu kontrolu nad stanovništvom.

“To pokazuje da se geopolitička ravnoteža pomiče prema multipolarnoj viziji i da je bipolarizam potaknut dubokom državom u opadanju”, rekao je.

Pad zapadnih naroda ogleda se u Crkvi

Nadbiskup, koji je služio kao papinski nuncij u SAD-u pet godina od 2011. do 2016., rekao je Bannonu da je “duboka crkva” rođena iz korumpirane prirode zapadnog društva, nazvanog “duboka država”.

“Duboka crkva je izdanak duboke države, u određenom smislu”, rekao je. Kao takav, nadbiskup Viganò je smatrao neizbježnim da se “Vjera i moral” uništavaju za dualni proces “ekumenizma i sinodalnosti”, budući da Crkva prakticira “liberalne pogreške” društva.

Zbog toga nas ne treba čuditi što svjedočimo rušenju vjere i morala u ime ekumenizma i sinodalnosti, primjenom liberalnih zabluda u teološkoj sferi; a s druge strane preobrazba papinstva i rimske kurije u politbiro u kojem je crkvena vlast istovremeno apsolutna i također oslobođena svoje vjernosti Učiteljstvu, slijedeći modalitete obnašanja vlasti u diktaturi komunističkog tipa.

Umjesto zakona koji se temelji na “pravdi”, on je sada izgrađen na “pogodnosti i korisnosti onih koji ga primjenjuju”, rekao je. Kao dokaz za to, nadbiskup je ukazao na trenutno „oštro” postupanje Vatikana prema tradicionalnom „svećenstvu i vjernicima” u suprotnosti s „kolikom popustljivosti Vatikan hvali ozloglašene aktiviste za pobačaj (mislim na Bidena i Pelosi među najvećim) frapantni slučajevi) kao i propagatore LGBTQ ideologije i rodne teorije.”

Veliko resetiranje predodređeno za neuspjeh

Iako je ranije upozorio na “namjernu namjeru štete” globalista, nadbiskup Viganò dodao je da Veliko resetiranje ima “neizbježan” kraj u neuspjehu čije vrijeme ovisi o “našoj sposobnosti da mu se suprotstavimo i također u onome što je sadržano u planovima Božanske Providnosti.”

Obiteljima možemo stvoriti pokret otpora

Nadbiskup je pozvao obitelji da formiraju dio pokreta koji će se oduprijeti programu Velikog reseta ponovnog pokretanja “izgradnje boljega” i umjesto toga “ponovno izgraditi ono što je uništeno”:

Obitelj, bračne veze, moralni odgoj djece, ljubav prema domovini, predanost marljivom radu i bratsko milosrđe, osobito prema onima koji su najnemoćniji i najpotrebniji, to je put. Moramo ponovno potvrditi svetost i nedodirljivu svetost života od začeća do prirodne smrti; braneći komplementarnu prirodu dvaju spolova od ludosti rodne ideologije, štiteći djecu od korupcije i jamčeći nevinost na koju imaju pravo.

Takvo obraćenje “duboke države” i “duboke crkve” nije predmet pregovora, rekao je nadbiskup, budući da je takav “povratak Bogu” “nužnost koju diktira božanski poredak koji je Stvoritelj utisnuo u stvorenje”.

Za razliku od stila društvenog preokreta Velikog resetiranja, nadbiskup Viganò opisao je proces društvene promjene ne kao „kolektivističku ili komunitarnu viziju u kojoj pojedinci nestaju u masi, već kao osobnu i individualnu viziju, u kojoj svatko od nas slobodno priznaje da ništa ne može biti bolje od onoga što je naš Nebeski Otac pripremio za nas, budući da nas voli i želi nas učiniti dionicima svoje slave.”

Prethodni članakTratinčica ili Marijine suze: Nećete vjerovati što sve može ovaj mali cvijet
Sljedeći članak