‘Normalizacija pedofilije, zlo i sotonizam’ Poznati modni brend bez zadrške objavio kampanju s malom djecom o užasnom okruženju

Luksuzni modni brend Balenciaga uputio je ispriku tek nakon nakon negodovanja javnosti zbog nedavne reklamne kampanje tvrtke koja prikazuje malu djecu okruženu seksualiziranim simbolima.

U oglasu mala djeca — koja izgledaju kao da nisu starija od 6 godina — drže plišane medvjediće koji su odjeveni u kožnu opremu za vezanje, uključujući mrežaste tajice i lance koji se koriste u BDSM-u (ropstvo, disciplina/dominacija, podložnost i sado-mazo).

Slike su postale viralne na društvenim mrežama, izazivajući bijes javnosti zbog drugih uznemirujućih elemenata u seriji fotografskih oglasa, uključujući sudske dokumente na jednoj fotografiji koji spominju zlostavljanje djece i pornografiju.

“Oglasi očito iskorištavaju nevinost djece kako bi se glamorizirala perverznost i prodavala roba”, rekla je za CNA Mary Rice Hasson, direktorica Projekta osoba i identiteta Centra za etiku i javnu politiku.

Balenciaga je od tada uklonila sve tragove reklamne kampanje i izbrisala ili sakrila sve svoje objave na Instagramu.

Kim Kardashian, česta partnerica španjolskog dizajnera i nositeljica njihovih proizvoda, rekla je u nedjelju da “ponovno procjenjuje” svoj odnos s brendom.

“Kao majka četvero djece, potresena sam uznemirujućim slikama”, napisala je Kardashian na Twitteru . “Sigurnost djece mora se imati s najvećim poštovanjem i bilo kakvi pokušaji normalizacije zlostavljanja djece bilo koje vrste ne bi trebali imati mjesta u našem društvu – točka.”

Kardashian je rekla da će svoju procjenu temeljiti na “spremnosti tvrtke da prihvati odgovornost za nešto što se uopće nije smjelo dogoditi” i “radnjama koje očekujem da poduzmu kako bi zaštitili djecu”.

Tvrtka se ispričala na Instagramu nedugo nakon Kardashianine opomene, navodeći da “oštro osuđuje zlostavljanje djece” i da “odijeća inspirirana BDSM-om” “nije trebala biti prikazana na fotografiji s djecom”.

“Nikada nam nije bila namjera uključiti to u našu priču”, stoji u objavi . “Mogli smo stvari učiniti drugačije.”

Objava je okrivila treće strane za pružanje sudskih dokumenata stvarne presude Vrhovnog suda o dječjoj pornografiji za fotografiranje.

Sve stavke uključene u ovo snimanje osigurale su treće strane koje su pismeno potvrdile da su ti rekviziti lažni uredski dokumenti”, stoji u objavi.

“Uključivanje ovih neodobrenih dokumenata rezultat je nesmotrenog nemara zbog kojeg je Balenciaga podnijela žalbu.”

Marka je od tada tužila produkcijsku tvrtku North Six, Inc. zbog uključivanja pravnih dokumenata u oglas za odštetu od 25 milijuna dolara.

Prema Hasson, Balenciagine “tanke isprike” su “proračunate i u konačnici besmislene”.

“Balenciaga i njezini elitni dizajneri nisu imali zamjerke okružiti djecu perverznim seksualnim slikama kako bi progurali svoje proizvode. Stalo im je do novca, a ne do morala”, rekla je Hasson.

Aktivisti na društvenim mrežama također su skrenuli pozornost na uznemirujući sadržaj koji je objavila glavna stilistica brenda, Lotta Volkova, sa fotografijama osakaćene djece ili djece koja su držana kao taoci.

Patrina Mosley, koja je prije radila kao voditeljica Nacionalnog centra za seksualno iskorištavanje, rekla je za CNA da su Balenciagine reklame dio rastućeg nastojanja da se “normalizira pedofilija”.

Mosley trenutačno radi kao član nacionalnog savjetodavnog odbora za Project 21 , crnačku lidersku mrežu koja promiče glasove konzervativnih i umjerenih Afroamerikanaca.

“Od Jefferyja Epsteina do Balenciage, elitno društvo nam govori točno ono što želi – a to je normalizirati pedofiliju. Još uvijek nemamo listu klijenata onih koji su posjećivali Epsteinov pedo-otok, a tko zna koliko dugo Balenciaga u svoje kampanje uključuje podmukle migove seksualnog zlostavljanja djece. Ovo je zlo i čisto sotonsko”, rekla je Mosley.

“Kao odrasli imamo odgovornost zaštititi djecu, a oni nam spremaju djecu ispred nosa za sljedeću fazu liberalizacije: pedofiliju, ili kako su je već počeli zvati, MAP-ove: osobe koje privlače maloljetnici,” upozorio je Mosley.

Balenciaga nije odgovorila na zahtjev CNA za komentar.

Prethodni članak‘Đavao je taj koji ne želi da ideš na svetu misu’
Sljedeći članakDječak od nepune 3 godine ima vizije Gospe i upozorenja o ‘kiši križeva’ nad svijetom