‘Demonska najezda’ na snimanju poznatog filma, a dogodio se i egzorcizam: Redatelji sve otkrili

foto: snimka zaslona/youtube

Izdan u travnju 2023., Nefarious je horor film koji su napisali i režirali Chuck Konzelman i Solomon.

Utemeljen na romanu Stevea Deacea A Nefarious Plot iz 2016. , radnja se vrti oko psihijatra (Jordan Belfi) koji mora utvrditi lažira li osuđeni osuđenik na smrt (Sean Patrick Flanery) svoju navodnu opsjednutost demonima.

Publiku je oduševio Nefarious – film je do sada zaradio 5,5 milijuna dolara – i postigao visoku ocjenu u najvažnijim preporukama od usta do usta; ipak, neki su filmski kritičari žestoko osudili film: “Propovjednička propaganda za desničarska uvjerenja”, “kristofašistički manifest”, “kršćanska i konzervativna propaganda” samo su neke od plotuna kinematografskih kritičara koji su ciljali na film koji se usudio ozbiljno shvatiti vjeru i zlo.

Solomon komentira: “Potpuno izmanipulirani, kao i svi mediji. Ako je bilo što moralno dobro, onda kažu da je loše. Ako je loše, kažu da je dobro.”

Ako su ovakve rekcije nastale izlaska Nefariousa, pitamo se kakvo je bilo iskustvo produkcije?

“Udar je bio bez prestanka”, objasnio je Solomon probleme, nabrajajući popriličnu litaniju katastrofe.

“Ništa ne radi. Sve električno se kvari. Nema e-pošte. Nema pokrivenosti mobitelom, iako imate pet crtica. Kvarovi opreme. Automobilske nesreće. Nesreće. Nepravedni sindikalni štrajkovi. Nemoralne poslovne prakse korištene protiv vas. Svaki mogući problem koji možete zamisliti. Neslaganje unutar vlastitog tima. Svađe kod kuće. Suzbijanje u svakom pogledu. Krov vaše zgrade se otkine – mislim potpuno otkine – dok ste u postprodukciji. Svaki put kad pustite film, počnu se paliti požarni alarmi ili projektori ne rade…”

Solomon je dodao: “A ovo je prije svih demonskih fizičkih manifestacija.”

Slijedom toga, produkcija je imala katoličkog svećenika “na setu, puno radno vrijeme”, kao i ono što Solomon opisuje kao “tim službe”.

Priča kako je u prostoriji u kojoj je ekipa snimala čak izveden egzorcizam.

“Iz kauča su se čuli zvukovi ili glasovi; svjetlo u sobi neobjašnjivo je treperilo i gasilo se; kamere su bile digitalno oštećene, a zvučni stroj je jednostavno umro.” Sve te manifestacije, rekao je, prestale su kada je svećenik zapovjedio onome što je bilo tamo: “Poklonite se sada pred svetim i strašnim imenom Isusovim” prije nego što je završio molitve egzorcizma.

“Đavao je stvaran,” zaključio je Solomon, “ali i Bog je stvaran. Vjera je jača od straha. Dobro je jače od zla.”

Dakle, tko je direktor Solomon?

“Odrastao sam u Brooklynu, New York – Flatbush, točnije. Nedostaju mi ​​ta vremena. Nažalost, moji mama i tata su se razveli kad sam bio mlad i tada me mama odvela u Wayne, New Jersey, i tako sam upoznap Chucka, svog poslovnog partnera. Bio je klinac iz susjedstva i odmah smo postali najbolji prijatelji.”

Njegov prijatelj, a kasnije poslovni partner i česti suradnik, Konzelman trebao je biti ključan u Salomonovu životnom putu.

“Jednog dana sam dobio ludu želju da idem snimati filmove. U to vrijeme nisam razumio što je Duh Sveti, ali definitivno me obuzeo”, rekao je.

“Chuck i ja bavili smo se drugačijim poslom od filmskog i dobro nam je išlo, ali kad Bog nešto želi, on to i dobije. Tako sam bio u plamenu s Duhom, a Chuck i ja smo govorili na konvenciji u Philadelphiji. Upravo sam bio sišao s pozornice, a sad je bio Chuckov red da govori, pa sam otišao u blagovaonicu čekati da on završi.

Nekako me tamo pronašao. Sjeo je i pogledao me, a ja sam niotkuda rekao: ‘Želiš li ići snimati filmove?’ A on me pogledao i rekao: ‘Da.’ Bilo je duboko. Nikad nismo imali želju ili pomisao to učiniti, ali onda, bum! Lud. Za nekoliko tjedana bili smo u Hollywoodu.”

Tako su Konzelman i Solomon došli u Hollywood i, neizbježno, doživjeli otpor.

“Oni nas mrze,” izvijestio je Solomon. “I to nosimo kao znak časti. Zovu nas ‘kršćani’ kao da je to loša riječ. Čine sve što je u njihovoj moći da unište ovo što mi radimo. Borba je žestoka. Opkoljeni smo. Ponestaje nam zaliha. Ostalo nam je vrlo malo streljiva. I neprijatelj je spreman da nas dokrajči – ali mi imamo Isusa.” A onda je dodao, zvučeći gotovo kao čovjek koji je spreman na svaku mogućnost: “Na kraju, ‘svako će koljeno kleknuti i svaki jezik priznati’.” Možda nećemo biti tu da to vidimo, ali znamo da ćemo pobijediti.”

U Hollywoodu su filmovi Solomona i Konzelmana kontrakulturni. Naslovi i njihova tema govore sami za sebe: Bog nije mrtav (2014.), Vjeruješ li? (2015), Neplanirano (2019).

“Nije po izboru”, rekao je. »Ali ako je to ono što trebamo učiniti, onda neka bude tako. Nažalost, kršćani su prepustili kulturu neprijatelju. Zaključavamo svijet, misleći da ćemo biti sigurni od zla koje obiluje. Nažalost, to samo osnažuje tamu.”

Kršćani bi, umjesto toga, mogli, predložio je, “prekoravati zlo; istjerivati ​​demone; uskrsnuti mrtve. … A ipak, niti ne pokušavamo. Jedva propovijedamo Evanđelje. … Vrijeme je da odemo među izgubljene i spasimo ih. Ovo je naš poziv. Kad vidiš zlo, ukori ga; bori se. Pokažite ga onakvim kakav jest, zato smo napravili Nefarious.”

Pronađena vjera

Solomon je prešao na katoličku vjeru 1997. godine.

“Molio sam i pitao Boga što bih trebao postati, a on je bio vrlo konkretan sa mnom”, rekao je redatelj filma o svom putovanju vjere. “Dogodile su mi se mnoge čudesne stvari. Istraživao sam i proučavao religiju i vjeru, i, da budem potpuno iskren, ne vjerujem da bi itko trebao biti išta drugo osim katolik.”

Solomon je dodao: “Jednostavno ne vidim kako ljudi to ne vide. Katolička crkva je jedina prava vjera. Sve je tu. Kraj priče.”

“Vjerujem da većina ljudi želi nešto izgraditi”, rekao je Solomon o svojoj filozofiji usmjerenoj na vjeru. “Kad si mlad, želiš ga izgraditi za sebe, ako imaš sreće. Kad budeš stariji, želiš to graditi za Isusa. Chuck i ja pokušavamo nikada ne reći ‘Ne’ Gospodinu. Vjerujemo da je naše samo činiti ono što Gospodin želi. Kad bude htio da prestanemo, prestat ćemo. Onda ćemo učiniti sve što nam on kaže.” Postoji konačnost u onome što je rekao sljedeće: “Nikad se nećemo povući. Nadamo se da ćemo umrijeti u njegovoj službi.”

Na pitanje kakvu ulogu vjera igra u njegovom kreativnom procesu, nasmijao se. Odabir kinematografske teme jednostavan je proces za Solomona i Konzelmana, prema Solomonu: “Mi se molimo za sve: On govori, mi slušamo; on hoda, mi ga pratimo; on pita, mi tražimo,” rekao je za NC register.

Demoni sami otkrili načine na koje trenutno napadaju obitelji: Kad sruše obitelj, srušit će civilizaciju

Prethodni članakSprema se spektakl molitve i ozdravljenja u Domu Sportova: Dođite na veliki molitveni dan i primite milosti vjerom
Sljedeći članak‘Tko moli ovako, sve što moli primit će’: Moćna pobožnost koju papa Franjo moli prije spavanja