Veliki meštar francuskih masona postao je katolik i sad otkriva: ‘Utjecaj masona je stvaran, ali đavao je mnogo suptilniji nego što mislite’

Christophe Flipo, bio je veliki meštar jedne francuske lože, a napustio je slobodno zidarstvo nakon 25 godina nakon obraćenja na katoličanstvo. U svojoj knjizi i javnim istupima sada svjedoči o svom osobnom putovanju i nekompatibilnosti između masonske predanosti i kršćanske vjere. Godine 2011. Flipo i njegova supruga prešli su na katoličanstvo tijekom iskustva kroz posjet poznatom svetištu Notre-Dame de Rocamadour u južnoj Francuskoj. Ovaj je događaj potresao francusku javnost i doveo u pitanje mnoge aspekte masonskog života.

Za NCRegister sada je objasnio da postoje dvije vrste masona deistički i oni ateistički:

“Nekada sam bio obožavan gospodar. Veliki meštar je glava obedijencije koja broji između 25.000 i 50.000 braće. Obedijens je federacija udruga zvanih lože, kojima predsjedaju obožavani majstori. U 20 godina prošao sam sve činove i bio sam časni majstor Grande Loge traditionalnelle et symbolique Opéra (GLTSO).

Konkretno, u Francuskoj postoji široko rasprostranjena ateistička republikanska masonerija, koja želi “stvoriti bolji svijet”, osobito kroz ono što oni opisuju kao “slobodu savjesti”

Ovaj tip masonstva puno je prisutniji u Francuskoj i donekle je raširen u Europi. To je politička masonerija koja želi promijeniti društvo, baveći se političkim pitanjima kao što su obrazovanje, poduka, eutanazija i tako dalje.

Osobno sam prakticirao zidarstvo anglosaksonskog tipa, što je deistički tip masonerije koji potječe iz Engleske i prisutan je u cijelom svijetu.

Anglosaksonska masonerija, kakvu sam ja prakticirao i kakvu poznajemo u SAD-u i Engleskoj, mnogo je duhovnija vrsta masonerije, koja ima deistički pristup, prepoznaje Velikog Arhitekta Svemira, priznaje da postoje stvari izvan nas, i postavlja pitanje, nakon Leibniza, zašto postoji nešto, a ne ništa. Stoga utjelovljuje potragu za smislom i istinom, ali onu koja zanemaruje religiju. Mi nismo kršćani, muslimani ili budisti; jednostavno tražimo smisao života.

S druge strane, Grand Orient de France i ogromna većina Grande Loge de France žele promijeniti društvo jer su ateisti. Kad si ateist, nema nade; duhovnost se svodi na stvaranje , po njima, ‘boljeg svijeta’.

Ateistički dio europske masonerije uvelike je razvio Grand Orient de France. Na primjer, kada je Poljska oslobođena komunističkog jarma, mnogi su Poljaci bili inicirani u tu masoneriju. Neki su postali majstori i obožavani majstori u jednom danu, obavili sve obrede i smjesta osnovali lože u Poljskoj kako bi ponovno pokrenuli državu s mrtve točke i na neki način potpuno ponovno “preuzeli tržište”. Ideja je bila uspostaviti političke struje mišljenja kako bi se stvorila alternativa komunizmu. Ali oni su se izašli na sve strane jer su regrutirali čak i bivše komunističke generale koji su komunizmu okrenuli leđa. Sve je to učinjeno pod okriljem Velikog Orijenta Francuske.

Anglosaksonsko masonstvo, duhovno po definiciji, treba vremena da istraži svoje kandidate, a ne uzmima nekoga tko jednostavno želi stvoriti ‘bolji svijet’. Također se zaklinjemo pred Velikim arhitektom svemira.

Problemi počinju na kasnijim stupnjevima

Trebale su mi tri godine nakon povratka katolicizmu da razaznam i shvatim njegovu nekompatibilnost s masonerijom. Jer kad počnete, natjeraju vas da se zakunete na Bibliji, govoreći o “Velikom arhitektu svemira, koji je stvorio svijet”. Ovo evocira prvu rečenicu Vjerovanja, tako da se kršćanin može poistovjetiti s njom.

To, međutim počinje biti problem u kasnijim stupnjevima, kada imate jednu, pet, 10, 15, 20, 25 godina iskustva.

Postupno, obredi prijelaza počinju trivijalizirati božansko svjetlo: to više nije ono Kristovo; ona postaje tradicija Druida, Grka, alkemije, ponekad čak i egipatske tradicije. Počinjemo miješati stvari. Čak su izmišljene paralele između dvanaest Herkulovih djela i dvanaest izraelskih plemena i druge slične besmislice.

Ritual koji sam prakticirao zove se ritual “Emulation”, koji se najviše prakticira u SAD-u.

Nakon nekog vremena, više se ne obraćaš Velikom Arhitektu Svemira, već mitskom bogu koji je spoj sirijskog boga Baala (kod nas demon), egipatski bog Ra (dkod nas demon) i židovskog bog Jehova. Poganstvo je ono s čim završiš.

Oslanjamo se na niz tradicija pa ima i dijelova Evanđelja.

Arhanđeo Gabriel može postati Merkur ili Hermes. Postoji čak i sveti John Lodge, ali apsolutno nije kršćanski; pun je alkemijskih referenci. Alkemija je uzdizanje čovjeka kroz “Veliko djelo”, tj. transformaciju olova u zlato. Cilj je transformacija osobe koja vrši transformaciju. To je potraga za svemoći — svemoći bez Boga ili religije.

To je perverzna stvar i potrebno je vrijeme da se to shvati, jer smo u početku sretni što smo odabrani jer to laska egu. Za mene je glavni problem što si nedosljedan kad si kršćanin i mason. A drugi problem je što će se vjera trivijalizirati.

Iako ne krivim masone na prvom mjestu, krivim masoneriju u njenom kraju, u popularizaciji i relativizmu u odnosu na sve religije, gdje je sve jednako, i gdje više nema istine na kraju.

Ako ste kršćanin i vjerujete u istinu Evanđelja, nema razloga da vas zanimaju tajanstveni grčki ili egipatski obredi, ili alkemija, koja je potpuno suprotna kršćanskoj vjeri. To je ono što sam namjeravao objasniti u svojoj knjizi L’adieu aux Frères.

Zato kažem svojoj braći kršćanima masonima: Budite dosljedni, vi kršćani; ponovno pročitajte tekstove i suočite se licem u lice s vjerom Evanđelja i Krista. Inače, prva rečenica koju Isus izgovara u Evanđelju po Ivanu, dok se obraća svojoj dvojici učenika koji ga slijede, glasi: “Što tražite?” To je ključ. Kad ste slobodni zidar, morate se zapitati: “Što tražiš, masone?” Oni su u potrazi. Ako ste kršćanin, pronašli ste svjetlo. Dakle, što tražite u misterioznim religijama Egipta, u Ozirisovom uskrsnuću?

‘Masonerija jest zlo, ali đavao je suptilniji od onoga što se misli’

Ako smatramo da zlo odvodi od Krista, onda je masonerija zlo, budući da masonerija odvodi od Krista. S druge strane, mislim da oni koji tvrde da je masonerija ukrala obrede od luciferskih sekti, da se pije dječja krv itd., stvarno idu predaleko. Đavao je mnogo suptilniji od toga. Ali to jest đavolsko, u smislu zla koje dijeli, koje udaljava od Krista.

Christophe Flipo također objašnjava utjecaj masona na politiku i govori kako više utjecaj ni potreban, jer bili inicirani ili ne, u Francuskoj i masoni i nemasoni imaju istu ideju

“Njihov utjecaj je stvaran, ali slabiji nego što ljudi zamišljaju. Ako obedijencija kao što je Grande Loge de France pokrene temu za razmišljanje, na primjer život u zatvorima, s pitanjem postoji li alternativa zatvoru za ograničavanje delinkvencije u Francuskoj, poslat će to svim nacionalnim ložama, kojih ima oko 1500, koji će o tome raspravljati na lokalnoj razini i poslati sintezu Velikoj logi, koja će zauzvrat proizvesti opću sintezu svih sinteza i podnijeti je zastupnicima. Tako je masonerija, posebice Grande Loge de France i Grande Orient de France, utjecala na politiku, osobito tijekom Druge i Treće Republike.

Ali u ložama kao što je GLTSO, anglo-američkim ložama poput onih koje ja poznajem, njima se takve stvari čine ludima jer im je cilj prije svega duhovni razvoj, pa je to sasvim drugačije.

Rekavši to, danas mislim da, u zemlji kao što je Francuska, političke lože imaju ograničen utjecaj utoliko što je gotovo 100% zastupnika, bez obzira jesu li masoni ili ne, modernisti, te su stoga predani istoj stvari evolucije društva u ateističkom pristupu. Ali budući da je politika prije svega svijet mreža, masonerija daje prednost ovom mehanizmu utjecaja.”

Prethodni članakStrašan biblijski stih koji trebamo izgovoriti svaki put kad vidimo Isusa u Euharistiji: Tako nećete zaboraviti ono što se pred vama događa
Sljedeći članakOvo je snaga molitve! Odrekli su ga se prijatelji i liječnici, a Bog ga je preko noći ozdravio od najgore bolesti